Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

ATC - wyzwanie marcowe

Zapraszam Was do zabawy na blogu ArtGrupy ATC. Marzec to mój miesiąc i ja podawałam temat zabawy.
Chyba wszyscy tęsknią już za słońcem i cieplejszymi dniami, zapachem wiosny i jej kolorami. Poza tym urodziłam się w marcu, to jak tu nie lubić tego miesiąca.
Temat wyzwania to: IDZIE WIOSNA.
Moja interpretacja tematu:


Temat mam nadzieję przyjemny, więc zapraszam do wspólnej zabawy. Można zamieścić tylko link do swojej pracy, ale można też brać udział w wymianie. Po szczegóły zapraszam na ArtGrupę ATC. Będzie mi bardzo miło jak zgłosicie się do zabawy!


7 komentarzy:

  1. Piękne, optymistyczne maleństwa !
    Świetnie wymyśliłaś te drzewka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zieleń u ciebie wgląda tak żywo

    OdpowiedzUsuń
  3. juz zaglądałam ale nie próbowałam tego ,twoje prace sa piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poradzisz sobie. Tyle pięknych prac tworzysz. W razie pytań chętnie odpowiem.

      Usuń
  4. Cudne ateciaki! Ja już podziwiam dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem drzewka: ) Ślicznie dziękuję : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo, baaaardzo piękne!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wystawienie komentarza :)