Obserwatorzy

niedziela, 16 lutego 2014

Zakładkowa wymianka

Czas biegnie nieubłaganie.  W tym roku nie powstałą żadna kartka walentynkowa. Całkowicie pochłonął mnie projekt WYMIANKI ZAKŁADKOWEJ z blogu ArtGrupy.
Pomimo, że zapisałam się do malej grupy (7 osobowej) i tak miałam kłopot z wykonaniem zadania w określonym czasie. Na szczęście udało się. Samo wykonanie sprawiło mi wiele radości i mam nadzieję, że spodobają się również moim wyniankowym koleżankom. 

Moje zakładki :
 Na tej stronie, do połowy (jako tło) zastosowałam embossing na zimno oraz dziurkacza brzegowy.

 Na tej stronie stempelki, mgiełka i tusze.


Tak prezentują się w całej kolekcji tj.
Miało być trochę romantycznie i lekko, stąd te serduszka i motyle i oczywiście kolorystyka. W ten sposób też zrekompensowałam sobie walentynkę.

Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i życzę miłej niedzieli.
Dziękuję za pozostawiane komentarze!

19 komentarzy:

  1. I jest i romantycznie i lekko i pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. jedna przyleci do mnie!!:):) już się nie mogę doczekać...śliczne są:)

    OdpowiedzUsuń
  3. eleganckie. bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczynka niesie chyba tyle książek,ile zakładek-śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się prezentują Twoje zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj już się podoba.............

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne!!! Cudowne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zakładki , na pewno się spodobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lekkością i delikatnością powiało! obie strony idealnie się uzupełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej nie mogę znaleźć Twojego maila a jesteśmy w parze wymiankowej. Napisz mi proszę swój adres na lufciaw@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wystawienie komentarza :)