Obserwatorzy

czwartek, 28 lutego 2013

Kartka typu easel


Powstała moja pierwsza kartka typu easel. Przed przystąpieniem do pracy poczytałam trochę w sieci na ten temat. Wzięłam do ręki bazę do kartki i uznałam, że nie trzeba żadnych wymyślnych szablonów. Moja baza była kwadratowa, więc dodatkowo wycięłam jeszcze jeden kwadrat takich samych wymiarów. Następnie pierwszą kartkę bazy zgięłam w pół i do dolnej części przykleiłam dodatkowy, wcześniej wycięty kwadrat i kartka typu easel gotowa. Mam nadzieję, że mój opis jest zrozumiały. Myślę, że podobnie można zrobić z kartką o podłużnym formacie lub ewentualnie trochę przyciąć podłużną bazę.Pewnie nie napisałam tu nic odkrywczego, ale może ktoś z tej rady skorzysta.

11 komentarzy:

  1. Przepiękna! I kolorki cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka ;) taka radosna

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, kolorowa karteczka :)
    Bardzo lubię ten format kartki, jest prosty w wykonaniu a jednocześnie efektowny.

    OdpowiedzUsuń
  5. W życiu jeszcze takiej nie robiłam...Mówisz, że to nietrudne? A piękna bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. Robi się szybko i przyjemnie :)

      Usuń
  6. U Ciebie też małymi krokami... super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest. Ciekawa technika. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wystawienie komentarza :)